زى الهوا

اهلا بك يازائر الكريم ليس لديك صلحيات يجب عليك الدخول او التسجيل
زى الهوا

فلاشات مضحكة , اغاني عربية , صور مضحكة , نكت و طرائف , الغاز محيرة , حكم و امثال , ابراج عربية , موسيقى عربية , شات , حركات المسنجر , ملفات مضحكة , دردشة , خفايا الماسنجر و المذيد


    بابا بيشتغل فين ؟؟

    شاطر

    Tammam21
    عضو مجتهد
    عضو مجتهد

    عدد الرسائل : 1198
    العمر : 35
    العمل : English Teacher
    الهوايات : التمثيل والإخراج المسرحى والكمبيوتر وألعابه وبرامجه والنت والسهر والنقد وكرة القدم وألعاب الذكاء
    المزاج :
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 20/10/2007

    بابا بيشتغل فين ؟؟

    مُساهمة من طرف Tammam21 في السبت 10 مايو 2008, 11:27 pm

    مدرس يسأل الطلاب : حيوان يزحف ببطء جداً
    أجاب أحد الطلاب وقال : السلحفاة ..
    قال المدرس : أحسنت يامحمد .. أبوك بيشتغل فين ؟
    قال الطالب : بابا دكتور
    قال المدرس : شفتوا عيال الدكاتره أذكياء إزاى

    سأل المدرس سؤال ثاني : ماهو الطائر الذي يتكلم
    فأجاب أحد الطلاب : البغبغاء .
    فقال المدرس : أحسنت ياعبدالله .. أبوك بيشتغل فين ؟
    قال الطالب : بابا مهندس ..
    قال المدرس : شفتوا عيال المهندسين أذكياء إزاى

    وبعدين سأل المدرس : ماهو الطائر الذي يبدأ بحرف الــ تاء ؟
    فأجاب أحد الطلاب : تمســـاح
    قال له المدرس أقف .. أقف ياغبي .. أبوك بيشتغل فين ؟
    قال الطالب : بابا بيشتغل فى المباحث الــعامة !!
    قال المدرس : أحسنت .. التمساح اذا شد حيله ممكن يطير !!!







    مع تحياتى
    مستنى الردود

    avatar
    ***amira sho***
    عضو مجتهد
    عضو مجتهد

    عدد الرسائل : 1024
    العمر : 26
    نقاط التميز فى المنتدى :
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 04/10/2007

    رد: بابا بيشتغل فين ؟؟

    مُساهمة من طرف ***amira sho*** في الأحد 11 مايو 2008, 3:10 pm

    انا اول ما قريتها افتكرت المثل الي بيقول .. الي له ظهر ....

    ميرسي يا تمام تسلم ايدك ..

    ومنتظرين منك المزيد ..
    avatar
    ابراهيم محجوب

    مشرف  مشرف

    عدد الرسائل : 616
    العمل : حر بس شغال دلوقتى برضو حر
    الهوايات : اغانى
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 12/10/2007

    رد: بابا بيشتغل فين ؟؟

    مُساهمة من طرف ابراهيم محجوب في الأحد 11 مايو 2008, 8:13 pm

    ههههههههههههههههههههههههههه
    بامانه جامده





    فطست من الضحك

    Tammam21
    عضو مجتهد
    عضو مجتهد

    عدد الرسائل : 1198
    العمر : 35
    العمل : English Teacher
    الهوايات : التمثيل والإخراج المسرحى والكمبيوتر وألعابه وبرامجه والنت والسهر والنقد وكرة القدم وألعاب الذكاء
    المزاج :
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 20/10/2007

    رد: بابا بيشتغل فين ؟؟

    مُساهمة من طرف Tammam21 في الأحد 11 مايو 2008, 11:05 pm

    مشكورين على المرور ويارب تكون عجبتكوا
    avatar
    احمد زكى

    مشرف  مشرف

    عدد الرسائل : 165
    العمر : 33
    العمل : مندوب تسويق
    الهوايات : الرسم والكتابه
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 13/05/2008

    رد: بابا بيشتغل فين ؟؟

    مُساهمة من طرف احمد زكى في السبت 17 مايو 2008, 11:03 pm

    هه بس كده عشان كثره الدحك تميت القلوب

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 15 ديسمبر 2017, 7:31 am